Wednesday, April 10, 2013

şirket websitesi-b414890c


profil



yayınlar



Google +1



kurumsal site

website

hazır site

cms site

ucuz site

şirket sitesi

ucuz şirket sitesi

şirket site

kurumsal site

kurumsal site

kurumsal site

kurumsal site

kurumsal site

kurumsal site

kurumsal site

kurumsal site

kurumsal site
kurumsal site

kurumsal site
yazik ki SEO ve site sahipleri için degil siteleri bilgi mimarisi ile kolayca bu gerçek tutar olmadigini kanitlamak için bir yere onlarin tüketici talebi ayni degil kapsamli bir listesi.

Bunun yerine sonraki iki saglamalari için ben üç web tasarim Dergisi'nin listesinde top 25 yanit veren web siteleri 2012 örnekleri kullanmak için gidiyorum Starbucks web tasarim Microsoft web tasarim ve Disney web tasarim. Gelecekte Dostu Web Tasarim paragons tutulan bu siteler bu sorunlar varsa bu en az bunlar degil kenar durumda ama bugün adrese ihtiyacimiz daha az asiri sorun oldugunu göstermelidir.
1. Birçok üst duyarli sitelerin i yoksul bilgi mimarisi geçen ay var bir birMercedes mobil site geleneksel web sitesi transcoded sayfalar mobil arama sonuçlari de görünmesini engelledi site mimarisi sorunlari vardi yaptim udit. Ayni içerige duyarli Web tasariminda kullanildigindan bu sorun ile güçlendirme duyarli siteler mevcut. Microsoft Disney ve Starbucks tüm onlarin duyarli yeniden (veya güçlendirme çogu durumda) çözmek vermedi IA sorunlari var.

Örnegin Starbucks özellikle onlar tasinabilir bir aygitta sitesi kullaniyorsaniz verileri kullanicilarin büyük çogunlugu için bir magaza ariyoruz gösterir arama olarak kendi web sitesi yerel yönünü vurgulamanin iyi bir is yapti.

Starbucks magaza kullanicilarinin bir magazanin onlara yakin arama egilimi verilen arama vurgulamayi adli güzel bir is yok ama bu arama için geldiginde onlarin bilgi mimarisi baska sorunlar vardir.

Starbucks magaza kullanicilarinin bir magazanin onlara yakin arama egilimi verilen arama vurgulamayi adli güzel bir is yok ama bu arama için geldiginde onlarin bilgi mimarisi baska sorunlar vardir.

Web sitesinin geri kalanini ancak arama ve kullanici dostu degildir. Gördügünüz verileri asagidaki ara birime göre öncelik mobil site her özelligini çikinti ile uyumlu degildir.

Starbucks duyarli site mimarisi arama faiz karsilastirma potansiyel karli bosluklar ortaya koymaktadir.

Starbucks duyarli site mimarisi arama faiz karsilastirma potansiyel karli bosluklar ortaya koymaktadir.

Ben daha önce pazarlama arazi detay bu grafikte metodoloji açikladim ama ne ben temelde burada yaptik markali anahtar kelimeler hacmi ayda 1000 veya daha fazla arama oldugu siniflandirmak ve bunlari sitede özellikleriyle karsilastirin oldugunu.

Bazen arama niyet yakindan önem Web ile uyumlu oldugunu ancak çogu durumda bu degil. Örnegin kupon eksik giris sayfasi ama eger bulma süresi olanlari arama yoluyla. Ve daha fazla kisi marka magazalari ve Kuponlar disinda etrafinda bir sey ariyoruz daha Starbucks isler için ariyoruz. Ancak özellik sayfasinin en altinda gömülüdür. Bu arama hacmi ne bir sitede gidiyor göz önüne alindiginda sadece itici faktör olamaz is nedeniyle bastirmak için Starbucks seçti özellikleri olabilir ama kalori sayaci ve siparis öneriler gibi özellikler için bu olasi görünmüyor.

Son sütununda dedigim gibi bu

No comments:

Post a Comment